Jom Click!

Tuesday, May 14, 2013

Resepi : Roti Roll with sausage and cheese

Bangun pagi gosok gigi, cuci muka dan mandi. Minum kopi makan roti badan sihat sekali... makan roti memang best tapi aku tak minum kopi... huhuhu...

Bangun pagi ni lepas je mandi aku buat sarapan. Hencik suami dah order malam tadi dia nak makan roti roll untuk sarapan pagi ni. Ahhhhh... halus je tu... Mari kite tengok macam mana aku sediakan Roti Roll dengan inti sausage dan cheese.


Bahan-bahan

Roti kosong yang telah di lenyakkan


Sausage yang telah di goreng

Cheddar Cheese

Telur, garam dan serbuk lada sulah secukupnya.
Di pukul bersama untuk di salut dengan roti nanti


Cara memasak

Susun Roti, cheese dan sausage seperti yang aku buat di atas ni

Gulung

Celup dengan telur yang telah di pukul
Goreng... asal warna roti dah perang dah la. sebab inti dia kan dah masak

Siap....
Cecah dengan sos pon sedap
Gambar aku ni tak berapa cantik dan menarik...
Maklum la kalang kabut nak pegi keje kan
Tapi rasa dia memang sedap

Simple je kan resepi ni..
Selamat mencuba!!!






No comments:

Post a Comment