Jom Click!

Monday, May 27, 2013

AkuJanji


Dah lama rasanya tak mengentry blog aku ni. Bukan apa, takde cerita yang nak di ceritakan. Nak share resepi, 3-4 arini ni aku tak masak apa2 yang boleh aku share. Bukan tak masak langsung ok. Masak simple-simple asal boleh telan je. Takkan aku goreng sayur pon aku nk share resepi dia kat sini kan? Melampau la tu.

Aku tau aku ni baru je berjinak-jinak dengan penulisan blog ni. Dan yang sebenarnya aku bukan la seorang penulis yang selalu di banjiri idea-idea yang seronok nak di baca. Alahai... kalau setakat nak bercerita aktiviti harian aku, apa la sangat yang aku nak cerita. Hari-hari same je rutin harian aku. Kadang-kadang bosan jugak kan. Tapi nak buat macam mana, dah itu je yang aku boleh buat setakat ni. Dengan perut memboyot macam ni bertambah la membataskan pergerakan aku. Ni bukan mengeluh sebab tak suka ok, ni luahan perasaan je. Luahan perasaan seorang yang sering di serang sakit pinggang, punggung dan kaki sejak kebelakangan ni. Sabar je la.

Tapi dah alang-alang aku ada blog ni, alangkah baiknya kalau aku selalu mengupdate apa-apa yang patut kan? Hmm... nak kena ada target ni. Baik la... setelah aku fikir-fikir, aku rasa kalau dalam sebulan aku memberi perkongsian sekurang-kurangan 10 entry, boleh tak? ni sekurang-kurangnya tau...

Jadi Manifesto aku untuk blog aku ni ialah 'MINIMUM 10 ENTRY PER MONTH'... Haaaaa.......ingat parti politik je ke boleh ada AkuJanji ni. Kite pon kena ada jugak. Target kite dalam sesuatu perkara.... kan?

Ok... kite tengok seberapa lama aku boleh bertahan dengan AkuJanji aku ni. Harap-harap menjadi la ye...



No comments:

Post a Comment