Jom Click!

Thursday, May 2, 2013

Redeem... jangan tak redeem!

Salam,

Bila korang shopping kat supermarket, pernah tak korang redeem hadiah percuma? Korang akan redeem bila barang yang korang beli tu ada tulis hadiah percuma saje atau tak kisah la ada tulis ke tak korang akan redeem?

Sebelum kawin dulu aku ni jenis akan pegi Kaunter Khidmat Pelanggan bila aku beli barang yang ada tulis kat bungkusan/kotak dia ada hadiah percuma saje. Tapi lepas kawin, tiap kali shopping mesti dengan tak malunya aku pegi Kaunter Khidmat Pelanggan. Sebab terikut-ikut MIL aku la. Hahahaha

Baru-baru ni aku pegi shopping kat Giant Taman Suria. Lepas bayar Hencik Suami pegi la Kaunter Khidmat Pelanggan. Memang ada beli barang yang dapat hadiah percuma. Tapi lepas kasi resit, dorang kasi 3 barang kat bawah ni.


Hahahaha... Target dapat 1 barang je. Dah rezeki dapat 3 barang, so ambik je la. Cuma terfikir-fikir je la lagi 2 hadiah tu dari pembelian apa. Buat tak tau je la. Tak kuasa nak tanya assistant kat tu.

Kalau kite beli barang yang takde apa nk redeem pon, jangan malu-malu...jangan segan-segan... pegi je Kaunter Khidmat Pelanggan tu. Kalau orang tu tanya, ada apa eh sebenarnya nak redeem? jawab aje saje nak tengok kalau ada apa-apa... hehehehe


No comments:

Post a Comment