Jom Click!

Friday, April 5, 2013

Fuhh lega!!!

Fuhh lega!!! itulah yang mungkin di ucapakan oleh adik aku sorg ni setelah 4 bulan menjalani practical di tempat aku ni. harapan aku semoga apa yg di belajar kat sini dapat membantu dia untuk meneruskan pelajarannya di peringat yang lebih tinggi...

Pada Izzat Roslan, semoga tercapai apa yg ko cita2kan ok Jat...

Bersama Hairul Azmin

Bersama Azmir... ni la ketua yg memperdajal ko Jat

Dengan aku la..sapa lagi kan...

Kami bertiga!!!

Dengan Azmir dan Eija

Dengan Kak Ina


Dengan Jun...menyempat ko eh Makkkk....


Punya la cuak time dia nk balik sbb takut di pedajal oleh kawan2. tu pon dh kene siram air nasib baik kene kat bahu je... 6.30pm sharp2 dia dh scan-out... hahahahah...

Tp sempat jugak dia call aku 'Kak.. sorry td sy tak sempat nk salam2 ngan akak sbb sy takut dorg tu kejar2 sy. sy mintak maaf klu ada salah silap kat akak ye. halalkan makan minum sy....' terharu aku dgr... Kak Ein mcm tu jugak Jat. aku ni dh la selalu kacau ko...kenekan ko... last day ko pon aku 'ter'bersubahat ngan Azmir sembunyikkan bag duit ko... sorry eh Jat.. bukan niat di hati.. tapi mmg kelakar la tgk ko gabra mcm tu... hehehehe...


** lepas ni ada tak lagi adik2 practical kat dept aku ni eh...

1 comment:

  1. harap ilmu yg die blaja mse time OJT ni ad la gune tuk die di masa akn dtg ea Anjelite ..good luck jat

    ReplyDelete