Jom Click!

Monday, April 1, 2013

Bye Bye Boss!

Hari ni bukak je pintu ofis rasa lain. Biasanya Boss mesti dh ada kat bilik dia. Maklum la aku ni mmg hari2 datang cun2 je timing nya. hahahah. Tapi pagi ni Boss dh takde kat bilik dia. Jumaat lepas last day dia kat sini. Sob...sob...sob... aku emergency leave pulak tu Jumaat lepas so tak dpt la nk peluk cium dia.

Cuma 2 minggu lepas kami ada buat farewell party utk dia. bukan party besar2 la, just makan2 kecil2an je. Terima kasih pada kawan2 yg memeriahkan majlis ni dah terima kasih jugak pada pihak sponsor... ehem..ehem... secret ni... hahaha


Boss (Mr. David Wong) bagi ucapan

Wakil kami, Encik Panjang (Hairul Azmin) menyampaikan hadiah kenang2an pada Boss


Hidangan yg kami sediakan.. eh bukan sediakan.. tp orderrrrr je...


Seperti biasa, lelaki ambik makanan dulu... kat sini takde istilah 'Ladies First'... cissss!!!... tp ikut istilah 'Lelaki itu imam...jadi lelaki di hadapan'...

Kenangan... Aku bergambar ngan Boss time AD&D last year... Wild Wild West Theme


Boss with Engineering Team... tp time ni aku takde... aku tgh tunggu BIG BOSS kat Lobby...Boleh gitu?

The Boss...


To Mr. David Wong, I wish you all the best dan jangan lupa kami di sini!



** Harap2 Boss baru ni sporting mcm Mr. David




No comments:

Post a Comment