Jom Click!

Wednesday, September 11, 2013

Terima Kasih Teman



Lilin salah pon tak pe.. aku rela je...


"Kak ein...jom r kejap" tiba-tiba Linda muncul di meja aku. Toinggggg! Otak terus menangkap.
"Alaaa... ni mesti ko nak celebrate birthday aku kan?" aku serkap jarang.
"Jom r kejap. Linda nak cakap sikit ngan kak ein" sambil sengeh-sengeh sebab seprais tak menjadi la tu. Hahaha... Linda..Linda....

Saya suka!!! Saya suka!!

Mula-mula tadi Reetha Skype panggil aku. Lepas tu tiba-tiba dia menghilang. Tau-tau dorang dah berkumpul kat kantin.


Comel, bukan?

Apa-apa pon terima kasih teman-temanku Reetha, Leyla, Linda, Esa, Azmir, Nani dan Kak Amy kerana mengingati.

You Are A Star.... heh?

Nak-nak pada Nani dan Kak Amy, walaupon korang dah takde kat sini tapi masih ingat juga. Terima kasih banyak-banyak.

Bestnya!!!

Macam tau-tau je bag duit aku dah nazak. Memang aku tengah cari-cari bag duit tiba-tiba dapat pulak korang kasi. Korang ni macam tau-tau je apa ada dalam fikiran aku kan...



** Akan adakah tahun depan rezeki kite bertemu lagi?




No comments:

Post a Comment