Jom Click!

Monday, January 20, 2014

Perkahwinan Afid


Alhamdulillah... sampai sudah jodoh sorang ahli keluarga aku. Kali ni 'seru' dah sampai untuk Afid. Aku pon lupa apa nama penuh dia. hahahha.. Boleh gitu? Dia ni kira Dua Pupu aku la.. Bapak dia sepupu bapak aku.

Alhamdulillah majlis berjalan lancar. Cuaca pon baik semalam (19/01/2014). Dengan tertemakan Biru Pink adik aku sorang ni nampak makin hensem... dan isteri dia pon berseri-seri. Ini adalah majlis di pihak lelaki. Majlis perempuan di adakan di Taman Daya minggu lepas. Majlis belah lelaki ni pula di adakan di Dewan Serbaguna Harmoni, Taman Desa Harmoni, Johor Bahru.

Kepada pengantin, semoga berkekalan hingga ke akhir hayat...



Jom kite layan gambar sepanjang majlis dia...


Ni gambar kami ramai-ramai.
Ni kira sebahagian dari kami saje.
Sedara mara aku belah bapak aku
Keluarga Marhoma,
Keluarga Abdul Rahim,
Keluarga Masadi,
Keluarga Hosna,
Keluarga Saleha
And last but not least... Keluarga aku



Keluarga Abg Fatah
dan Kak Fairus


Lagi bergambar beramai-ramai
dari keluarga pengantin lelaki jugak
Makbapak pengantin pon ada sekali


Kak Fairus and the geng
Kak Fairus gambar atas kanan sekali
Terima kasih atas sumbangan gambarnya ye kak
dapat jugak memeriahkan blog ein ni.


Ni pakcik aku
Mamang Masadi
Pendekar Mustar versi moden
Pandai pakai spek mata itam dah
ngehhh ngehhh ngehhh


Ini bukan kumpulan Nasyid ye...
Ini adik beradik, sepupu sepapat pengantin lelaki

 
Biasa la kami berempat ni bila bersama kat mana pon sempat bergambar
Ein, Nana, Ina dan Oci


Berdiri tegak.
Rapatkan kaki kami berdua


Jatuhkan diri sambil support each other


Lepaskan sebelah tangan dan tarik sebelah kaki ke belakang
Taraaaa!!! Tiba2 muncul sorang lagi kepochi...
Mak Buyong nak jugak berkuch-kuch hotahe
Hahahaha



No comments:

Post a Comment