Jom Click!

Thursday, January 23, 2014

Appreciation Lunch 2014

Salam...

Hari ni (23-1-14) company aku ada buat sedikit jamuan untuk kami kerana pencapaian yang agak memberangsangkan untuk tempoh 3 bulan terakhir 2013. Syukurrrr alhamdulillah. Rezeki di kongsi bersama. Ye la kan, berhempas pulas sama-sama jadi keuntungan pon di kongsi bersama la. Walaupon tak seberapa tapi aku tetap bersyukur.

Aku tau bukan banyak pon company aku untung. Nak demand lebih pon tak sampai hati. Hahaha... Dapat makan ramai-ramai macam ni pon dah buat kami happy!!!


Mr. Presiden of OSIO - Mr. Paul Morben
sedang memberi ucapan


Kami duduk di bawah canopy...


Ni geng-geng setable aku..


Engineering Team
Eh!! terselit sorang orang QA pulak


Aku dan Kak Ina


Kami lagi...
Actually gambar ni kiteorg ambik sebelum majlis bermula...


Aku, Santha dan Kak Ina


Aku dan Daus
Adik sorang ni pantang...
Ada majlis je mesti nak bergambar ngan aku
Padahal dia kata aku akak tiri dia
Garang sangat kot aku ni sampai dia gelarkan aku akak tiri


Ni 3 serangkai OSIE
Boleh di katakan macam Do Re Mi la
Dari kiri Azmir, Napie, Apai
Tiga-tiga gonjeng


Masing-masing berebut tempat
sampai ada yang berdiri


Ni aku makan
Dah tinggal sikit baru ingat nak ambik gambar.
Menu dia nasi beriyani, ayam masak merah, kambing masak beriyani, pencok


Cuci mulut
Eskrim, bubur pulut hitam
ada jugak tembikai tapi aku tak ambik



* Semoga company ni akan semakin berkembang. Amin...

No comments:

Post a Comment