Jom Click!

Thursday, January 2, 2014

Meeting frens on New Year 2014



Rasanya belum terlambat lagi untuk aku ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2014. Apa azam tahun baru korang? Azam aku? Hmmm.. apa ekkk.... Aku cuma mengharapkan segala-galanya lebih baik dari tahun-tahun yang lepas. Kesihatan yang lebih, rezeki yang lebih, kesabaran yang lebih, saiz badan yang lebih jangan ye... ingat Ein!!! ingat Ein!!! turunkan berat badan tu.. badan makin lama makin lebar je tu... jaga-jaga Cik Salmah, kata Samdol.

Cuti persekolahan berakhir 1hb Jan 2014 dia Johor Bahru. Apa lagi, projek menghantar anak ke sekolah la jawabnya. Tapi lepas settle uruasan tu, sempat lagi aku meeting my buddies... yeyyyyyy!!!


Di sini lah kami berdating... ngehhhh ngehhhh neghhhh

Rindu betul kat mereka-mereka ni. Aritu dorang ada gak buat gethering kat rumah Kak Pizah tapi aku tak dapat join. So dah free-free ni dapat la jumpa dorang ni. Memang banyak cerita yang keluar... Sesi luahan hati la katakan... Biasa la.. bila dah lama tak jumpa masing-masing update cerita masing-masing. Tapi aku rasa aku jadi tukang ketawa je kot.. muehehehehe.... pecah perut dengan cerita Mek Nah (Angie Ng)... Amoi tu memang, jangan kasi dia bercakap. Sekali dia bercerita... none stop! Eh..masalahnya boleh ke orang tak kasi dia bercakap? Nanti dia wachaaaaa!!!! hahahha




Aku ngan Mek Nah je bawak anak... yang lain-lain berlenggang


Sempat bergambar di depan Tea Garden, Setia Tropika


L & Kak J...



Aku & Mek Nah



Kak J & Ajebb



 
We are buddies!!!
Takkan terpisah...


Dari belakang pon si L boleh ambik gambar kiteorg...
Sakitkan dada aku tengok gambaran belakang ni...
Adehhh!!! dah macam mak-mak dah badan masing-masing...
Eh!!! bukan ke masing-masing dah jadi mak?
Wakakakaka



Last but not least...
2 orang mak orang yang perasan chuantekkk niiii...
Tak kuasa bibikkkkkkk




No comments:

Post a Comment