Jom Click!

Thursday, January 2, 2014

Nasib Tak Baik di Awal Tahun Baru



Adehhh!!! Sakit dada aku...
Pagi-pagi bangun awal dari biasa sebab nak pergi hantar barang kat rumah org nak kirim kat mak kat kampung.
Cepat-cepat siapkan barang-barang anak untuk ke sekolah dan ke rumah babysitter.
7.30am keluar rumah. Kira awal la tu pada aku.. hehehe...
Ala rumah orang tu dekat je dari rumah aku.

Tak sampai sepuluh minit dah sampai rumah dia.
Dalam pagar rumah dia ada 2 bijik kete
Biasa aku hantar bapak aku ke situ takde pon kete-kete tu jadi aku terus masuk dan cari kedudukan kete aku untuk senang nk kluar nanti.
Ini dah 2 bijik kete kat dalam, macam mana aku nak park kete aku ni?
Last-last aku stop kat luar pagar je dan hantar barang.
Time nak kluar aku masuk bontot kete dulu... kalau nak kluar kan kete 3 penjuru macam ni memang aku expertttt...

Sekali aku libassss bontot belakang tak lepasss...
zereeeettttt bergesel tembok katanya...
Tepuk dahi aku
Hmmm.... $$$$$... fly fly fly
Sabar aje la aku...



Sampai ke sportrim aku jadi mangsa geseran.
$$$$ fly fly fly
Dah la tayar tak berkilat.
Body kete pulak bersopak
$$$$ fly fly fly




No comments:

Post a Comment