Jom Click!

Thursday, November 21, 2013

Patah Tumbuh Hilang Berganti



Hari ni dari pagi pagi sampai ke petang aku dok 'melepak' kat Customer site buat rework. Bukan aku pon buat...hehehe.. orang lain yang buat, aku dok mengepoh je... hehehe... tempat customer tu pon bukan jauh... 'melekat' je ngan kilang aku... heheheh... satu bangunan cuma lain pintu je...

Bila keluar je dari situ baru jap ni, ada la kontraktor buat signboard.. sedih pulak hati ni. Memang la aku belum lama keje sini. Tapi sedih jugak la sebab kilang aku dah kene 'makan' dengan kilang lain. Banyak suka duka bersama semua tinggal kenangan.


Signboard yang bakal di turunkan

Apa-apa nama pon, mana-mana management pon yang ambik alik cuma 1 je harapan kami. Kami mahukan yang terbaik untuk masa depan kami.




Signboard yang bakal di naikkan

Semoga dengan pengambil alihan ini, kita sama-sama lebih maju.





No comments:

Post a Comment