Jom Click!

Wednesday, March 11, 2015

Spoon Cookies

Assalamualaikum


Syukur kehadrat Allah Subhanallah Taala atas limpah kurnianya turun hujan hari ni... Sejuknya hingga ke tulang sum-sum. Dah la aku ni jenis tak tahan sejuk... grrrrrrrrr

Hari ni aku nak bercerita pasal pernigaan kecil-kecilan yang aku buat sekarang.

Alhamdulillah...sejak di daftarkan pada Nov'14, Anjelite Enterprise telah menunjukkan perkembangan. Walaupon bukan la perkembangan drastik tapi secara peribadi aku amat bersyukur dengan apa yang aku capai sekarang. Masih panjang perjalanan, masih merangkak-rangkak, minta di pimpin. Terima kasih kerana ada yang sudi membimbing dan memberi tunjuk ajar. 



Tak sangka ye, hanya dari seorang sepupu yang paksa aku buatkan cookies untuk dia sampai aku boleh jadikan cookies tu punca perniagaan aku. Padahal cookies tu adalah febret Hencik Suami aku sejak dulu. Bukan tak pernah dia cadangkan aku untuk menjual cookies tu nak-nak masa Raya. But i just ignore him. Hihihi.. sorry Hencik Suami.




Sekarang setelah beberapa bulan menjalani perniagaan ni, dengan hasil bimbingan dan semangat dari Persatuan Belia Saudagar Selatan aku lebih bersemangat dan boleh merancang hala tuju perniagaan aku ni.







Terima kasih semua!!!!









No comments:

Post a Comment