Jom Click!

Monday, March 16, 2015

Menimba Ilmu untuk masa depan

Assalamualaikum

Apa khabar semua? Di harapkan semua berada dalam keadaan sihat. Hari ni nak cerita sikit. Hujung minggu lepas sangat2 la aku busy (kononnnnn hahahaha). Semakin tua ni rasanya semakin aku busy. Dulu masa muda-muda tak de pulak aku busy macam ni. Mungkin baru sekarang tuhan nampakkan aku laluan. Atau mungkin dulu tuhan dh tunjukkan aku laluan cuma aku tak ambik peduli. Terasa rugi pulak.

Jumaat lepas, 13hb Mac 2015 untuk kali kedia aku attend untuk kelas baking. Hihihih... Excited jugak sebab dapat belajar dengan seorang Chef yang popular, iaitu Chef Zubaidah. Korang mesti kenal dia kan?

Kat bawah ni antara biskut yang di ajar... sedappppp.... whatsapp aku di 019-7431595 untuk order ye wink! wink!

 

 









No comments:

Post a Comment