Jom Click!

Tuesday, February 25, 2014

Thea at 19th World Kite Fastival 2014, Pasir Gudang



Aritu sorang kazen aku, Ain Whatsapp aku.
Ingat dia nak apa, rupa-rupanya dia nak pinjam Si kecik Thea
Hehehehe
Alahai
Takut pulak menyusahkan dia
Dia kata dia tak kisah
Hmmm dah dia tak kisah aku lagi la tak kisah
Kebetulan aku ada lunch date dengan kawan-kawan aku so memang umpama pucuk di cita, ulam yang datang ni

So pagi Ahad tu pag-pagi lagi adik aku ni dh sampai rumah nak ambik Thea.
Cepat-cepat aku siap-siapkan dia
Mandi bersih-bersih
Powdaaa banyak-banyak biar mangiiiii...

Si kakak menahan hati je tengok Aunty dia bawak Si kecik
Bukan Aunty tak nak bawak Fiqa sayang.... Tapi Fiqa kan sekolah
Tu la kesian kan budak-budak sekarang hari Ahad kene sekolah

Lepas hubby Ain balik keje tengahari tu baru dorang pegi ke Bukit Layang-layang, Pasir Gudang.
Aku memang malas nak layan benda-benda macam tu sebab sure jem.. sure parking susah
Biarkan dorang ni bawak anak aku merasa pergi tengok layang-layang walaupon anak aku tak paham apa-apa lagi... ngehhhh ngehhhh ngehhhh
Jom kite layan gambar-gambar mereka!!!


Poster tahun ni.
Kebetulan tahun ni adalah Tahun Melawat Malaysia kannnnn



Dalam kete
Dengan Aunty Ain




Alahai duduk bersimpuh
Ayunya anak bonda
Hehehehe
Semangat JDT ni


 
Memang ada tokoh jadi Mummy Daddy Thea
Hehehehe



Aunty-aunty Thea yang cun



Peaceeeee


Time balik la ni
Kepenatan
Bila dia dah penat macam ni tido malam aku pon nyenyak
Hehehehe





No comments:

Post a Comment