Jom Click!

Sunday, February 9, 2014

Reunion SMST '95 at Berjaya Waterfront Hotel (The Zone, Johor Bahru)


1978
Tahun Kuda
Itu tahun kelahiran kami

Tahun ini, 2014....
Tahun Kuda
Kami berkumpul kembali
Satu kebetulan yang sangat sweeeeeet, bukan?

Reunion pertama ini adalah atas idea dan usaha kawan aku, Aslizah.
Walaupon sibuk dengan tugasan harian di tempat  kerja dan di rumah,
As tetap meluangkan masa untuk merealisasikan pertemuan kami
Terima kasih As....


Ni lah dia Aslizah Zaini
Tq so much As

Lia, Rafeah, Ayu, Eira, Yana, Ita


Yusnita, Azlin


Wati & Ein


Kami berkumpul di Berjaya Waterfront Hotel, Johor Bahru.
Di Restoran Salt & Pepper
Seramai 24 orang kawan-kawan aku dapat di kumpul kan untuk pertemuan pertama ni


Ayu & Ita


Wati & Ita


Rafeah & Lia
Dorang ni Ustazah tau!


Ein & Zila
Kena kat kamera aku je blurrr...silauuuu....


Ita & Yana


Kami Double E Heheheh
Ein & Eira


Zuriyati & Ita


Eira & Yus


Mis & Ita


Kebanyakkannya kami masih menetap di JB
Jadi senang la kan nak berkumpul macam ni
Setau aku As dan Yus je yang menetap di luar JB
Betul ke kawan-kawan2?


Eira & Yus


Cekak pinggang semua!!!
1..2...3.. smileeeee


Berebut-berebut nak bergambar


Ni Mug kami!!!!


Antara yang datang awal
Semangat dorang ni...


Nozie, Rohani, Rohana (Kembar dorang ni tau ), Yus
Berdiri : Si Comel Ita


Merehatkan diri kejap sebelum ambik makanan lagi
Ntah berapa round kiteorang makan
Nak-nak aku ni haaa


Silau pulak gambar ni
Sorry ye kawan-kawan


Ramai-ramai


All together with banting and mug


Aksi-aksi Mummy Ita
Hehehehe
Chomel, bukan?




*** Aku harap akan ada pertemuan lagi dengan korang semua.






No comments:

Post a Comment