Jom Click!

Thursday, March 28, 2013

Permulaan

Bismillah.... dengan nama Allah...

Apa2 yang kite lakukan mestilah di mulakan dengan Bismillah. So untuk memulakan posting aku kat blog ni aku mulakan dengan bismillah la... Ni 1st post aku utk memulakan blog ni. Dulu pernah ada blog. tp dh terperap ntah jadi apa.

Pagi2 buta ni aku tak boleh tido. tak tau la kenapa. So dok temankan hencik suami bertenet aku pon on la lappy aku. Anak pon dh tido. So memang tak de gangguan la. Baby dalam perut ni pon senyap je tak banyak ragam. Sayangggg anak2 bonda!!! Ni kandungan aku yang ke 4 tapi anak yang ada baru sorang. Hmmm... dua kali aku keguguran. Harap2 kali ni menjadi. Apa pon semua terpulang pada yang di atas. Kita hanya merancang tapi tuhan yang menentukan. Semoga kali ini semua selamat. Amin.

Actually aku pon tak tau nk cakap apa untuk 1st entry aku ni. Just layankan mata yg belum mengantuk dan jari yang nk menaip je ni.

Daaaannn actually aku 'ter'berminat nk tulis blog ni sbb seminggu dua ni asyik dok baca celoteh Cahaya Cinta ku... terima kasih kepadanya kerana dengan celotehnya yg selamba sangat menarik untuk di baca. Paling suka dia suka share resepi. walaupon so far belum pernah mencuba lagi resepi2 yg dia share tp cara menyampaian dia tu nmpk senang je semua resepi yang dia share.

Tp untuk aku sendiri aku pon tak tau lagi apa yg akan aku isi dlm blog aku nk nnt. Biar la waktu yang tentukan kan? hehehe...

Hmmm....dh nak dekat pukul 4pagi  dh... nk pujuk mata untuk tido dulu la. jap lagi nk kene bangun lagi nk g keje...

nk tido dulu ye...




** Saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan...



No comments:

Post a Comment